Egy életstílus, ami kapcsolatokat is teremthet

Rengeteg pozitív hatása van

Egy korábban ismertetett kutatás eredményei szerint arra a következtetésre jutottak, hogy a tánc

  • segít megelőzni a depresszív állapotok megjelenését
  • csökkenti a szorongást
  • támogatja a stresszel való megküzdést

Ugyanebben az elemzésben még több kutatási eredményre is felhívták a figyelmet, amelyek rámutattak a tánc önbizalom növelő, valamint a pozitív testkép kialakulását elősegítő hatására. Sokat tud javítani megjelenésünkön. Amikor pedig egyenesen tartjuk magunkat az magabiztosságot sugároz, pozitív hatással van érzéseinkre.
Kétségtelen, hogy ezek a tényezők fontos védőfaktorokat jelenthetnek a levertséggel és a depresszióval szemben.

Táncolj a jobb egészségért

Nem szabad megfeledkezni a tánc testi egészségre gyakorolt jótékony hatásairól. A tánc ugyanúgy alkalmas testsúly-kontrollra, mint a futás vagy a biciklizés (Egy táncóra során (a tánc típusától függően) egy 68-70 kilogrammos személy körülbelül 200-500 kalóriát égethet el.
Legyél kitartó. Próbáld meg, hogy tánc közben azt mondod magadnak: “úgy csinálok, mintha tudnám a lépésket”… Egyszercsak el fog jönni az a pillanat, amikor valaki tőled kérdezi meg, Te hogyan tudtad megtanulni ezt a táncot!!:)


Ha kipróbálnád, szeretettel várunk!